7 типови храна кои ве заситуваат и ги топат масните наслаги од вашето тело

Доколку сакате да се ослободите од масните наслаги, тогаш овие производи треба да ги имате на вашето мени.
 
1. Лешници- содржат омега-3 масни киселини, но и моно-незаситени масти кои помагаат во побрзото согорување на мастите .
 
2. Ѓумбир- го забрзува трошењето на калориите и ги ублажува болките во мускулите после напорните вежби.
 
3. Брокула- го поттикнува трошењето на мастите, не содржи многу калории и јаглени хидрати.
 
4. Авокадо- богато е со мононезаситени масни киселини, кои за време на вежбите се претвораат во енергија и го поттикнуваат трошењето на топењето на мастите. Исто така содржи и одреден шеќер кој го забавува ослободувањето на инсулинот.
 
5. Лосос- најбогатата риба со омега-3 масни киселини, благодарение на кои се спречува таложењето на маснотиите.
 
6. Мед- има понизок гликемиски состав од шеќерот и затоа го задржува инсулинот на ниско ниво.
 
7. Јајца- истражувањата покажуваат дека луѓето кои го појадуваат јајца, подоцна во текот на денот внесуваат помалку калории и губат повеќе маснотии.