Ослободете се од болките во грбот со само една едноставна вежба

Често страдате од болки во грбот и вратот? Дали некогаш сте размислувале за јога, или едноставно немате време?
Нема проблем, бидејќи оваа вежба нема да ви одземе повеќе од 10 минути од вашето време, а доста е ефикасна!
Прво, легнете на стомак и поставете ги рацете покрај телото со челото на земја.

position-planche-originale-622x250-300x120

Исправете ги лактите а дланките насочете ги кон телото. Вашите нозе држете ги исправени а стопалата истегнати.
Потоа, подигнете го горниот дел од телото.

Длабок издишете: Подигнете ја главата, подигнете ги градите и стомакот, а нозете и рацете оставете ги во исправена позиција ..
Повторете го ова 10 пати според темпото кое одговара на вашето тело.

20160225182109-622x381-300x183

Болки во долниот дел од грбот

Луѓето кои голем дел од денот го поминуваат седејќи пред компјутерот во канцеларија имаат проблем со болки во долниот дел од грбот, вкочанетост и непријатност кои од ден во ден се се поголеми.

Овие вежби, односно оваа програма за правилно истегнување на грбот ќе ви помогне да се ослободите од непријатните болки во грбот. Резултатите ќе ги забалежите веднаш по првото изведување на вежбите.

Се што ви е потребно е подлога за подот, но доколку немате можете да искористите обично ќебе. Уживајте додека се ослободувате од оваа секојдневна непријатност…