Храна која е добра за мозокот

Сонот, физичката активност и храната имаат пресудна улога за тоа како функционира вашиот мозок. Но, има денови кога стануваме од спиење, а се чувствуваме уморни и концентрацијата е на нсико ниво. Во тие денови обрнете внимание на исхраната.

Кофеинот ќе ве рабуди. Наутро една шоља кафе, во кобинација со шеќер ќе направи да се расоните за кратко време.

Темното чоколадо исто така ја зголемува концентрацијата.

Испитувањата докажале дека доручекот има големо влијание за концентрацијата и помнењето. Но, и премногу масната храна во раните утрински часови може да го постигне ефектот на поспаност, немање енергија и тешкотии во стомакот кои дефинитивно ќе го пореметат ритамот на вашето темпо.

Рибата е одлична храна за вашиот мозок. Содржи омега-3 масни киселини кои се од суштинско значење за функционирање на мозокот.

Свежото овошје и зеленчук како и јаткастите плодови даваат енергија и ја зголемуваат концентрацијата.